Petcube bijt Pet Camera Review

• Behandel Dispenser
  • Premium eigenschappen
  • Prijs
  • Wedstrijd
  • Eindoordeel
  • bril
  • Er is een reden waarom ouders van huisdieren dol zijn op producten zoals de Petcube Bites Pet Camera – we beschouwen onze dieren als familieleden. Maar in tegenstelling tot onze kinderen, kunnen we onze honden niet alleen overdag sms’en om te zien wat ze van plan zijn. Camera’s voor huisdieren geven ons een kijkje in het geheime leven van onze huisdieren en geven ons gemoedsrust dat alles thuis goed is terwijl we weg zijn!

Met zoveel camera’s voor huisdieren op de markt, kan het echter moeilijk zijn om er een te kiezen. De Petcubes Bites is een van de liefhebber (en duurdere) opties die er zijn, en ik wilde zien of de uitvoering ervan tot snuif was. Dit heb ik besloten na het gebruik van deze camera voor huisdieren om mijn puppy en kat een paar weken te volgen.

Installatie: een paar minpuntjes, maar eenvoudig genoeg

Heel wat dingen worden geleverd met de Petcube Bites Pet Camera — je krijgt een zak met lekkernijen, bevestigingsmateriaal, een reset-pin, een inzet voor de traktatie-dispenser en meer. Om de camera echter in gebruik te nemen, heeft u alleen de camera zelf en de stroomkabel nodig.

Nadat ik de doos had geopend, pakte ik de camera uit en stopte hem op het aanrecht. Ik leegde de zak met inbegrepen snoepgoed in de dispenser en liep daarbij mijn eerste probleem op. De bovenkant van het apparaat kan worden verwijderd om het traktatiereservoir te onthullen, maar het is bijna onmogelijk om het eraf te krijgen – er waren verschillende geknepen vingers bij betrokken. De dispenser heeft een capaciteit van 2 pond en kan maximaal 100 traktaties bevatten.

Toen het apparaat klaar was, heb ik de Petcube-app gedownload en een nieuw account ingesteld. Dit was ook een beetje frustrerend, omdat ik met de app geen account kon maken dat aan mijn Facebook-account was gekoppeld. Ik kreeg steeds een foutmelding, dus na verschillende pogingen gaf ik het op en gebruikte ik gewoon mijn e-mailadres.

Kleine frustraties opzij, het kost niet veel om deze camera voor huisdieren in gebruik te nemen – het hele proces duurde ongeveer vijf minuten.

Ontwerp: strak en modern

Wat me meteen opviel aan de Petcube Bites Pet Camera is de grootte. Met een breedte van 7 inch en een lengte van 13 inch kun je dit ding absoluut niet verbergen. De buitenkant is echter mat zilver en zwart, dus het toestel is vrij strak en modern – ik vond het niet erg om het op mijn aanrecht weer te geven. (Je kunt het ook krijgen in carbonblack of roségoud afwerkingen.)

Wat me meteen opviel aan de Petcube Bites Pet Camera is de grootte. Met een breedte van 7 inch en een lengte van 13 inch kun je dit ding absoluut niet verbergen.

Het enige ontwerpkenmerk dat een beetje twijfelachtig is, is dat de camera zelf vrij dicht bij de onderkant van het apparaat staat. Hierdoor zag ik uiteindelijk het oppervlak waarop het zat als ik de camera naar de achterkant van een aanrecht of tafel plaatste. Om een ​​goed zicht op de kamer te krijgen, moest ik deze dichter bij de voorkant plaatsen, ergens op zetten of aan de muur bevestigen.

Een van de beste onderdelen van de Petcube Bites Pet Camera is de 138-graden groothoekcamera. De ruimte waarin ik het heb getest is vrij groot en met de groothoeklens kon ik probleemloos van muur tot muur kijken. Er is een beetje licht op de camera dat blauw wordt wanneer iemand de feed bekijkt en de videokwaliteit zelf is redelijk goed met minder dan een seconde vertraging. Het 1080p HD-beeldmateriaal wordt wel een beetje korrelig als iets snel beweegt – zoals mijn puppy die achter een bal aan rent – maar het herstelt snel.

Ik vind het leuk hoe gemakkelijk het is om zowel foto’s als video’s te maken met de Petcube Bites.

Het nachtzicht op de Petcube Bites Pet Camera is ook behoorlijk. Ik kon het niet zien geheel kamer, maar het gebied direct voor de unit was helder dankzij de ingebouwde infraroodlichten.

Tot slot vind ik het leuk hoe gemakkelijk het is om zowel foto’s als video’s te maken met de Petcube Bites. Terwijl u de livevideostream bekijkt, zijn er knoppen waarmee u snel een foto kunt maken of een video kunt maken als uw huisdieren schattig zijn en het bestand direct in uw camerarol wordt opgeslagen. De camera ondersteunt momenteel echter geen audio-opname.

Audio: kan beter

De Petcube Bites Pet Camera beweert tweeweg audio te ondersteunen, maar deze functie is helaas niet de beste. Ik testte het zowel terwijl ik verbonden was met wifi als terwijl ik vertrouwde op mobiele data, en de resultaten waren behoorlijk onregelmatig. De audio was hoorbaar als de telefoon op hetzelfde wifi-netwerk zat als de camera, maar toen ik het netwerk verliet, nam de kwaliteit dramatisch af.

Ik probeerde bijvoorbeeld via de audio met mijn vriendje te praten toen ik buiten ons appartementengebouw was. Hij zei dat hij wist dat ik iets probeerde te zeggen, maar de audio kwam door elkaar en hij kon het niet begrijpen. Aan de andere kant, toen ik door de Petcube Bites-camera luisterde, was er veel achtergrondinterferentie door de airconditioning, maar ik kon de puppy nog steeds horen als ze in haar bench huilde.

Bekijk onze beoordelingen van de beste hondenkratten die vandaag op de markt beschikbaar zijn.

App: goed gemaakt met veel functies

Om eerlijk te zijn, de Petcube-app is gewoon mooi en een genot om te gebruiken. Je kunt zien dat veel bronnen zijn besteed aan het maken van een intuïtieve, nuttige app, en ik waardeer het zeker!

Wanneer u zich aanmeldt bij de app, hebt u de optie om uw camera helemaal bovenaan te openen en tijdens mijn testen is deze vrijwel altijd meteen verbonden. Door de app naar beneden scrollen, is er een community-gedeelte waar andere gebruikers leuke foto’s en video’s van hun huisdieren posten, wat ik leuk vond om door te bladeren.

Een andere opvallende functie is de mogelijkheid om andere mensen toegang tot je camera te geven. Op deze manier kunnen uw familie of vrienden uw huisdieren inchecken. Wanneer u deze functie gebruikt, kunt u het aantal traktatiedruppels per uur beperken om ervoor te zorgen dat iedereen uw harige vrienden niet tegelijkertijd voedt, en kunt u zien wie zich via de cameratijdlijn heeft aangemeld bij uw feed. Bovendien is er een “beltoon” die je kunt inschakelen en die je laat weten wanneer iemand zich aanmeldt bij de feed, zodat je niet betrapt wordt op iets gênants!

De Petcube-app is gewoon mooi en een genot om te gebruiken.

Tot slot vond ik het geweldig dat je meer traktaties rechtstreeks vanuit de app kunt bestellen. Het maakt verbinding met uw Amazon-account, zodat u meer kunt kopen met een druk op de knop! Je kunt het zelfs instellen om automatisch compatibele snoepjes te kopen als de camera merkt dat het traktatievolume laag is.

Treat Dispenser: Zoveel plezier

Het is moeilijk te zeggen wie meer plezier had met de functie voor het toedienen van traktaties: de huisdieren of ik! De launcher werkt met knapperige, ronde traktaties met een diameter van ⅓-inch en 1 inch. Als u kleinere hondensnoepjes gebruikt, kunt u een rubberen inzetstuk toevoegen.

Bekijk onze gids voor de beste hondensnoepjes die je vandaag kunt kopen.

Toen ik met deze functie speelde, liet de Petcube Bites Pet Camera verschillende traktaties in zijn ‘launcher’ vallen en gooide ze vervolgens door de kamer! Zowel de puppy als de kat begonnen het geluid van vallen te herkennen en ze kwamen aanrennen om de vliegende snacks af te wachten. Haar werkelijk schattig. Je kunt zelfs lanceringen van traktaties plannen, zodat je dit niet handmatig hoeft te doen.

Het is moeilijk te zeggen wie meer plezier had met de functie voor het toedienen van traktaties: de huisdieren of ik!

Het traktatie-opstartprogramma is echter niet perfect. Ik ontdekte dat het een inconsistent aantal traktaties opleverde – van twee tot tien in één lancering. Verder ervoeren sommige traktaties ‘falen om te lanceren’ en belandden ze gewoon op het aanrecht, waardoor de puppy opsprong om ze te krijgen – geen gewoonte die ik wil aanmoedigen. Een nieuwer model, de Petcube Bites 2, lost dit probleem op met een bijgewerkt flinging-mechanisme dat met meer traktatiegroottes werkt en eigenaren van gezelschapsdieren betere controle over porties geeft. Petcube Bites 2 is ook compacter, dus het neemt minder werkruimte in beslag. Het heeft dezelfde MSRP maar is minder waarschijnlijk te vinden in de uitverkoop. Voor een lager tarief zijn er ook Petcube Play en Petcube Play 2, die geen snoepjes uitgeven, maar waarmee je met je huisdier kunt spelen met een ingebouwde laser.

Premiumfuncties: 24/7 videogeschiedenis, slimme meldingen en meer

Deze camera voor huisdieren wordt geleverd met veel functies zoals het is, inclusief de traktatie-dispenser en compatibiliteit met Amazon Alexa. Het is echter vermeldenswaard dat u extra functionaliteit van de Petcube Bites Pet Camera kunt krijgen als u zich abonneert op Petcube Care. Deze betaalde service is volledig optioneel (en ik denk dat het product zonder deze geweldig is), en het kost je overal $ 2,99 tot $ 9,99 per maand.

Enkele van de functies die Petcube Care biedt, zijn onder meer:

• 24/7 videogeschiedenis die u meerdere dagen kunt bekijken
    • Slimme waarschuwingen voor huisdieractiviteit of blaffen / miauwen
    • Kortingen voor bepaalde merken voor huisdieren
    • Een uitgebreide cameragarantie

Prijs: Een beetje steil

De Petcube bijt huisdiercamera verkoopt voor $ 250, wat aan de bovenkant van het spectrum ligt als camera’s voor huisdieren gaan. Hoewel het hoogwaardige ontwerp, de leuke functies en de gebruiksvriendelijke app het meer waard maken dan andere opties, raad ik aan te wachten tot het te koop is. Het goede nieuws is dat het regelmatig wordt korting op sites als Amazon en Chewy – ik heb er maar liefst 64 procent korting op gezien.

Concurrentie: je krijgt waar je voor betaalt

Pawbo Life Pet Camera: De Pawbo Life Pet Camera beschikt over veel van dezelfde functies als de Petcube Bites, en het heeft zelfs een “lasergame” om katten te betrekken. Het productontwerp en de app-kwaliteit zijn niet zo goed als de Petcube, maar dit is weer een leuke, boeiende camera voor huisdieren

YI Dome Camera: Hoewel het niet specifiek een camera voor huisdieren is, is de YI Dome Camera een slimme beveiligingscamera die veel mensen gebruiken om hun dieren te controleren. Deze camera is handig voor grote ruimtes dankzij de functies voor pannen en kantelen op afstand en biedt video en nachtzicht van hoge kwaliteit. De audio is echter vlekkerig en er zijn geen speciale functies zoals snoepdispensers. Het is een goede budgetoptie, maar de Petcube Bites is veel leuker.

Bekijk meer beoordelingen van onze favoriete camera’s voor huisdieren die te koop zijn.

Eindoordeel

Koop het in de uitverkoop!

Als je wilt kunnen zien wat je huisdieren de hele dag door doen en ze traktaties geven, dan zul je het geweldig vinden met de Petcube Bites Pet Camera. Natuurlijk is niet elke functie perfect, maar de algehele ervaring is de toegangsprijs waard – vooral als je wacht tot het te koop is om een ​​paar dollar te besparen.

bril

• Productnaam Petcube bijt huisdiercamera
    • Productmerk Petcube